Aktualności

Rozmiar tekstu:

Coraz lepsze obiekty turystyczne, piękny, region i jego walory turystyczne to dzisiaj za mało. Potrzeba kompetencji i profesjonalnego podejścia do turystów. To w tym celu Darłowska Lokalna Organizacja uruchamia Akademię DarLOTu.

 

Czytaj więcej...

Rozmiar tekstu:

Trwa rejestracja zainteresowanych udziałem w szóstej konferencji „Nowe Trendy w turystyce 2015" organizowanej przez Gdańską Organizuję Turystyczną we współpracy z gronem partnerów. Konferencja odbędzie się 31 marca, w Gdańsku, w nowej siedzibie Europejskiego Centrum Solidarności przy Placu Solidarności 1 a udział w niej jest bezpłatny.

 

Czytaj więcej...

Rozmiar tekstu:

10 marca br. pan Tomasz Jędrzejczak, podsekretarz stanu w MSiT spotkał się w  Ministerstwie Sportu i Turystyki z przedstawicielami Konsorcjum Produktowego Polskiej Organizacji Turystycznej „Zdrowie i Uroda”. Minister podkreślił znaczenie sektora w gospodarce turystycznej i podziękował Polskiej Organizacji Turystycznej za stworzenie platformy wymiany doświadczeń.


 

Czytaj więcej...

Rozmiar tekstu:

Zakończyły się największe targi turystyczne ITB 2015 w Berlnie. W tym roku polskie stoisko narodowe zmieniło nie tylko aranżację ale także sposób prezentacji oferty turystycznej. Mocnym akcentem były Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn, których Polska będzie gospodarzem w 2016 roku. Odwiedzający targi nie tylko mogli dowiedzieć się więcej o samej imprezie, ale także pod okiem dwukrotnego medalisty Artura Siódmiaka potrenować rzuty piłki do bramki.
 

Czytaj więcej...

Rozmiar tekstu:

Zachodniopomorska Federacja Pozarządowa organizuje kolejne szkolenie dedykowane swoim członkom. Tym razem szkolenie poświęcone będzie PR i tworzeniu wizerunku organizacji pozarządowej. Szkoleniowcy wezmą pod lupę relacje publiczne organizacji pozarządowej, przeanalizują konkretne sytuacje i problemy, oraz wspólnie z uczestnikami wypracują pakiet prostych i przydatnych rozwiązań do wdrożenia w najbliższej przyszłości.

Czytaj więcej...

Rozmiar tekstu:

758 mln zł, planowały w 2014 roku wydać na działania promocyjne polskie samorządy – wynika z danych Ministerstwa Finansów. Z raportu przygotowanego przez portal MarketingMiejsca.com.pl wynika, że jedynie komórki odpowiedzialne za działania promocyjne, analizowanych miast, na promocję wydały ponad 100 mln zł. Analizując wydatki miast na promocję skoncentrowano się przede wszystkim właśnie na tych środkach finansowych, które są zapisane w budżetach wydziałów odpowiadających literalnie za działania promocyjne.

Czytaj więcej...

Dodaj swój komentarz i włącz się do dyskusji...

zachodniopomorskie pomorskie warminsko-mazurskie podlaskie lubuskie wielkopolskie kujawsko-pomorskie mazowieckie łódzkie dolnośląskie opolskie śląskie małopolskie podkarpackie świętokrzyskie lubelskieSite map

 

Szukaj w serwisie

Newsletter

Newsletter

Gryf Turystyczny 2015

Przydatne serwisy